no-img
بازار فایل

اطلاعادت فناوری ارتباطات و مدیریت دانش در ایران


بازار فایل

ادامه مطلب

DOC
اطلاعادت فناوری ارتباطات و مدیریت دانش در ایران
doc
۱۳۹۶-۰۲-۰۷
27.2کیلو بایت
تعداد صفحه:44
7000 تومان
0 فروش
7000 تومان – خرید

اطلاعادت فناوری ارتباطات و مدیریت دانش در ایران


اطلاعات، فناوری ارتباطات و مدیریت دانش در ایران ۲

۱- پیشرفتهای ارتباطی و ICT 2

رادیو و تلویزیون و تولید لوازم الکتریکی ۵

۲-۱ تولید ۷

۳-۱- وسایل خانگی الکتریکی ۸

۴-۱- صنعت کامپیوتر ۹

طرحهای آینده ۱۲

بررسی وضعیت  سواد دیجتالی  در کشور ۱۷

اقدامات انجام شده برای پر کردن شکاف دانش در کشور ۲۲

امکان استفاده از پول الکترونیکی در کشور تا پایان سال ۳۰
اطلاعات، فناوری ارتباطات و مدیریت دانش در ایران

 

در چهار سال گذشته شاهد تغییرات قابل توجهی در جامع ایران بوده‌ایم. برخی متخصصان این تحولات را ناشی از سیاست دولت در متنوع‌سازی اطلاع رسانی می‌دانند در حالیکه  دیگران بر این باورند که این تحولات زاییده شرایط بالقوه اجتماعی هستند. آنچه مسلم است این است که بدون وجود سرمایه‌گذاریهای کلان در زمینه فرا ساختارهای ارتباطات در دهه گذشته، چنین تغییراتی به این سرعت شکل نمی‌گرفت. این تحولات را می‌توان از چنین جنبه‌ مورد مطالعه قرار داد. اما به علت حجم بالای مطالب ما تنها از دو جنبه به موضوع خواهیم پرداخت. یک تأثیر برنامه توسعه ارتباطات بر این امر و دیگری شکل‌گیری نیرویی در جهت ایجاد یک روند فطری مدیریت دانش.

۱- پیشرفتهای ارتباطی و ICT

در آغاز انقلاب اسلامی تنها ۸۵۰۰۰۰ تلفن ثابت در کل کشور وجود داشت و در سال ۱۹۹۳ این رقم با افزایش چشمگیر به حدود ۳۵۹۷۹۰۰ خط تلفن ثابت رسید و از آن زمان این رشد کماکان ادامه داشته  است و تا سال ۱۹۹۹ در کل کشور در حدود ۸۴۰۰۰۰۰ خط تلفن ثابت مشغعول به کار می‌باشد. به عبارت دیگر در طی دو دهه گذشته تلفن ثابت کشور دارای ضریب نفوذی در حدود ۳۴/۱۳ درصد شده است. این ضریب نفوذ ایران را از لحاظ دارا بودن تلفن ثابت در رده پنجم جهان قرار می‌دهد.



درباره نویسنده

milinoor 534 نوشته در بازار فایل دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو + یک =