no-img
بازار فایل

بررسی تاثیر خدمات پس از فروش بر فروش کالا | بازار فایل


بازار فایل

ادامه مطلب

DOC
بررسی تاثیر خدمات پس از فروش بر فروش کالا
doc
۱۳۹۶-۰۲-۰۷
55.0 کیلوبایت
71 صفحه
7000 تومان
0 فروش
7000 تومان – خرید

بررسی تاثیر خدمات پس از فروش بر فروش کالا


پیشگفتار. ۳

“مقدمه”. ۵

بیان مسئله: ۶

هدف: ۶

فرضیه تحقیق: ۶

بخش اول: ۸

مباحث نظری.. ۸

فصل اول: ۸

مروری بر تاریخچه مساًله وموضوع تحقیق. ۸

مروری بر تاریخچه مساله و موضوع تحقیق. ۱۰

تعریف خدمات.. ۱۰

۲-۱ خصوصیات خدمات.. ۱۱

۳-۱ ارتباط خدمات و کالا. ۱۲

۴-۱ کانالهای توزیع در بخش خدمات: ۱۵

۵-۱ توزیع خدمات: ۱۵

۶-۱ بررسی نیازهای خدماتی مصرف کنندگان: ۱۶

۷-۱- بازار یابی خدمات: ۱۷

۸-۱- کالا: ۱۸

۹-۱- مراحل فرایند پذیرش کالا : ۱۸

۱۰-۱ کیفیت خدمات : ۱۹

فصل دوم ۲۲

مبانی نظری تحقیق. ۲۲

مبانی نظری تحقیق. ۲۳

۱-۲ نظریه ها ۲۳

۲-۲ بررسی چند دیدگاه : ۲۳

۱-۲-۲- تجزیه تحلیل دوره زمانی فروش : ۲۳

۲-۲-۲- تجزیه تحلیل اماری تقاضا: ۲۶

۳-۲- نتیجه: ۲۷

فصل سوم: ۲۸

مروری بر سابقه مطالعاتی تحقیق. ۲۸

مروری بر سابقه مطالعاتی تحقیق. ۲۹

مقاله بازاریابی مبنی بر انسان. ۲۹

۲-۳- کشور های پیشرفته به ازای هر دلار سرمایه گذاری در تولید یک دلار در خدمات سرمایه گذاری می کنند ۳۰

۳-۳- هفت کلید استراتژی خدمات.. ۳۱

۴-۳ بازاریابی مدیریت بازار. ۳۳

۵-۳- بررسی راهبردی عناصر آمیخته بازار یابی شرکت های موفق ایرانی. ۳۴

روش آزمون فرضیه: ۳۴

۶-۳ نتیجه. ۳۶

بخش دوم: ۳۸

تحلیل. ۳۸

فصل اول: ۳۹

الگوی تحلیل. ۳۹

۱-۳- تعاریف و مفاهیم ۳۹

۲-۳- تعیین عوامل ومتغیر ها : ۴۰

۳-۳- تعیین روابط بین متغیر ها: ۴۰

فصل چهارم ۶۰

(نتیجه گیری و پیشنهادات) ۶۰

۱-۴:مقدمه: ۶۱

۲-۴- نتایج تحقیق: ۶۱

۳-۴-  پیشنهادات: ۶۳

فهرست منابع و ماًخذ: ۶۸


 

عنوان :

رضایت مشتری – مشتری گرایی

 

موضوع تحقیق :

بررسی تأثیر خدمات پس از فروش بر فروش کالا

پیشگفتار

بررسی تحولات سالهای اخیر نشان می دهد،که خدمات به صورتی وسیع گسترش یافته و این روند در سال های آتی با سرعت بیشتر توسعه می یابد.صنعت کوچک و خدمات بزرگ می شود .مدیران موٌسسات تولیدی و خدماتی در کلیه بخش های دولتی تعاونی و خصوصی به تدریج پی می برند که تنها کیفیت محصول نمی تواند موجب تمایز آن ها از دیگران شود بلکه باید کانون توجه  را از بازار گرایی به مشتری گرایی تغییر داد.

بسیاری از آن ها نه تنها تمام توجه خود را از بازار به مشتری معطوف کرده اند.بلکه به حفظ مشتریان فعلی به عنوان استراتژی ارزان تر ،راحت تر و شاید سود آور تر و جذاب تر می نگرند در نتیجه به منظور پشتیبانی و تقویت خدمت گرایی برای جلب رضایت گیرندگان ، تحقیقات ،همایش ها، مقالات ،کتاب ها و دوره های آموزشی و پروژه های مشاوره ای در سطوح مختلف تحت عنوان مدیریت خدمات و استراتژی

خدمات پیش از پیش شکل گرفته و گسترش می یابد. (اعرابی ،ایزدی،۱۳۸۰)

خدمات یکی از بخش های اقتصاد است که با توسعه روز افزون مواجه بوده است،در کشورهای پیشرفته بخش خدمات درصد چشم گیری از منابع و فعالیت ها را به خود اختصاص می دهد و ارزش افزوده متنابعی ایجاد می کند.

هدف از انجام تحقیق  بررسی این مورد بود که ببینیم آیا خدمات پس از فروش گارانتی ،ضمانت ،حمل ونقل و…)باعث افزایش فروش می شود؟

به این معنا که اگر فروشندگان و توزیع کنندگان کالا به نحو احسن در صدد اجرای به موقع خدمات برآیند این کار باعث افزایش فروش می شود؟

“مقدمه”

امروزه مشتریان خواستار چیزی بیش از ارزش های مورد نظر خود هستند اگر چه به ارزانی بها می دهند باز هم از از آن ارزانتر می خواهند چنانچه به راحتی و سرعت به هنگام خرید اهمیت می دهند انتظار دارند کار از این هم آسان تر و شتابانتر شود،اگر به جنبه ی هنری کالا توجه دارند می خواهند هنر را در آن جلوه گر ببینند،اگر خواهان راهنمایی های کار شناسی هستند میل دارند چنان با صمیمیت ،دقت و شکیبایی ،با ان ها رفتار شود که احساس کنند خود تنها مستری بنگاه می باشند ،امروزه هر مسزانی برای خواسته های مشتری تصور کنیم باز هم از آن فراتر می خواهد .از همین رواست که شرکت هایی همچون رولکس ،آی بی ام،جنرال موتورز به سرازیری افتاده اند .یک یا چند شرکت در بازار این غولها به پا خاسته و با افزایش ارزشهایی که به مشتریان می رسانند ،از راه کاستن از قیمت،بهسازی فرآورده ها و با خدمات دلخواه ،گوی سبقت را ربوده اند.

بنگاههای پیشتاز با درک این مطلب و افزون بر ارزش های مورد نظر مشتری بازار را در چنگ گرفته و رقبا را در پایین تپه جا گذاشته اند.از این میان آنهایی که نتوانند همچنان ب



درباره نویسنده

milinoor 534 نوشته در بازار فایل دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *