no-img
بازار فایل

روابط عمومی در پتروشیمی | بازار فایل


بازار فایل

ادامه مطلب

DOC
روابط عمومی در پتروشیمی
doc
2017-04-27
59 کیلوبایت
10 صفحه
5000 تومان
0 فروش
5000 تومان – خرید

روابط عمومی در پتروشیمی


چکیده ۳

شرایط و تحصیلات روابط عمومی. ۴

ویژگی های شخصیتی در افراد روابط عمومی ها : ۴

کارگزار روابط عمومی موظف به فعالیت در درون وبرون سازمان می باشد. ۵

پتروشیمی در یک نگاه ۷

واحد امور فرهنگی و تبلیغات.. ۸

واحد سمعی و بصری.. ۸

واحد ارتباطات.. ۹

واحد تشریفات.. ۹

واحد انتشارات.. ۹

شرح وظایف کارآموز «مرادطلب» درمجتمع پتروشیمی. ۱۰


 

 

روابط عمومی

در

پترو شیمی

 

شایسته مراد طلب دانشجوی رشته روابط عمومی(خمین)

کارآموز پتروشیمی (روابط عمومی )

سرپرست : جناب آقا ی رجبی

 

 

چکیده

روابط عمومی بخشی از وظایف و کارکرد مدیریت است که وظیفه دیدبانی و سنجش تمایلات و رفتار مخاطبین برای برقراری روابط دو جانبه و تفاهم بین آن ها و سازمان را بر عهده دارد.

  • روابط عمومی بخشی از وظایف و کارکرد مدیریت است که وظیفه دیدبانی و سنجش تمایلات و رفتار مخاطبین برای برقراری روابط دو جانبه و تفاهم بین آن ها و سازمان را بر عهده دارد. این مخاطبین ممکن است سهامداران ، دولت ، مشتریان و یا رسانه ها باشند. کار روابط عمومی مدیریت و اداره کردن مردمی است که ما همواره با آن ها سرو کار داریم. همچنین متخصصین روابط عمومی همگرایی و همبستگی درون سازمانی را از طریق ایجاد شبکه ارتباطی شفاف بین مدیریت و کارشناسان به وجود می آورند. اولین اقدام عینی در این زمینه گسترش کانال های ارتباطی و ایجاد راه های جدید ارتباط دو سویه برای جریان یافتن اطلاعات و تفاهم است. روابط عمومی به عنوان یک حرفه مستقل اولین بار زمانی به وجود آمد که بسیاری از واحدهای خصوصی و شرکت های دولتی و سایر بنگاه ها و موسسات احساس نیاز به بازار فروش برای کالا و خدمات شان کردند زیرا پندار عمومی و مخاطبین ازسازمان ها خیلی برای آن ها مهم است.                                                                                                                                                                                                                                                                                  ● نقش متخصصین روابط عمومی زمانی مشخص می شود که در شرایط بحرانی با  انتقال به موقع و درست اطلاعات به حفظ شهرت سازمان خود کمک کند  .  بر حسب مسوولیت شغلی ، روابط عمومی ها برای برقراری روابط بهتر مبادرت به فعالیت های تبلیغاتی و انتشاراتی از طریق چاپ و انتشار خبرنامه، بولتن، مجله و … برای کارکنان می نمایند.

 

 

 

شرایط و تحصیلات روابط عمومی

   در حال حاضر دوره های کوتاه مدت آموزش روابط عمومی از چند ماه تا یکسال نیز وجود دارد. ضمن این که برخی از دوره های آموزشی تبلیغات شامل روابط عمومی نیز می شود. بعضی از موسسات آموزشی برای انتخاب افراد شایست



درباره نویسنده

milinoor 534 نوشته در بازار فایل دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *